Sensuri noi !

Sensuri noi !

Emotie . . .

luni, 18 ianuarie 2010

sa lupt pentru...

Pot sa lupt pentru ea:x... Pentru ca ea a fost acolo cand: -nu stiam ce sa fac si cum sa fac sa imi fie bine!! -plangeam si ea ma linistea -aveam o stare aiurea si aveam tot felu' de idei(nu de sinucidere:)) ) -am vrut sa'i dau papucii unui baiat care credem noi ca merita( stie ea:x) -vroiam sa fac tot felu' de chestii!! -imi spunea ca "viata merge inainte!!" -imi spunea ca "soarele apare si dupa multe ploi!!" -ma facea sa ma simt bine cand totu' se naruia -eram intr'o stare greu de explicat:x...eram prea fericita si nu realizam -imi dadea tema la mate,romana,engleza etc etc. fara sa se supere -ma imbratisa si imi zicea cat de mult ma iubeste! -mergeam cu ea in oras si statea dupa mine sa'mi aleg ceva -este cea care imi iarta slabiciunile si ma ajuta sa le maschez in fata altora -ma menajeaza cand sunt absenta si imi spune cu franchete cum sta treaba cand sunt acolo -pentru ca o prietenie adevarata inseamna sa fie 2:X -prietena mi'a fost atunci cand s'a gandit ca pt ea insasi la o problema delicata si mi'a spus cum sa fac:x -un prieten este dispus sa te asculte atunci cand esti fericit si sa te consoleze atunci cand esti intr'o stare jalnica... -si de aceea cand iti dai seama ca pt cineva esti ceva si cand ne reamintim ca nu suntem singuri, problemelor ce pareau de nerezolvat li se contureaza o rezolvare, sentimentelor ce pareau sufocante li se gaseste alinare pentru simplul fapt ca ne dam seama ca avem pe cineva langa noi:x -defapt nu cred ca exista lucru pe care sa'l fi facut fara ea:x(putine exceptii!!) -cineva spunea ca :"Prietenii adevarati nu vor nimic de la tine, in afara faptului ca vor sa fie langa tine, sa se simta bine in prezenta ta.":X:X -TE IUBESC TU!!Te iubesc pt ca ai fost acolo mereu:x... -viata fara tine e ca ploaia fara apa:X!!!

3 comentarii:

  1. cred ca stie despre cine este vb:x


    ragazza:x...love maxim!!:x

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa cum bine spuneai shi tu "
    -viata fara tine e ca ploaia fara apa:X!!! " ..asa shi este... imi aduc aminte toate clipele petrecute impreuna:-x in generala ..:))momente de neuitat ..au fost multe ! am facut multe impreuna ... am stiut sa ne distram...am stiut sa ne consolam..shi asta ptr ca ne completam una pe cealalta :-x


    te iubesc tuuu..:-x:-x intotdeauna voi fi alaturi de tine >:D<



    voi lupta ptr noi intotdeauna :-x

    RăspundețiȘtergere
  3. ai fost alaturi de mine!!...ca acum s'a cam terminat!!...si asta..dintr'un kkt!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate .>>