Sensuri noi !

Sensuri noi !

Emotie . . .

luni, 18 ianuarie 2010

Memorii!!:)

Toate astea se intamplau acum vreo 7-8 ani in urma.Nu'i chiar mult de atunci, dar oricum imi e dor de tot ce obisnuiam sa fac in vremea aceea. Nu stiam ce-i aia scoala sau chestii ale "adolescentilor" sau ale "adultilor". Ma invarteam intr'o lume cat de cat roz si nu stateam ca acum sa ma gandesc la cate chestii, gen "de ce faci asta?", "cum sa faci asa ceva?", "mai ai de gand sa gresesti mult?"..etc etc. Acum stau pe banca in parc si ma gandesc la atunci!! Pare ciudat cum poti sa te gandesti la ceea ce a trecut, la un capitol care a fost incheiat acum ani de zile, pt mine astea nu conteaza,pt ca pun accent pe amintiri. Ascult aceeasi melodie care o ascultam pe vremea aceea si mi se pare ca o ascult la casetofon si nu la mp3 si ma enerveaza asta!! Mi'e dor cand ne jucam "pac-pac" prin Primarie fara ca cineva sa ne aiba grija, sa facem "mancare" la papusi:)), sa ma cheme mami in casa la mancare si sa refuz pt ca jocu' era mai important in vremea aia, sa cerem paine pe strada de la oamenii care vedeam ca au:">:)), defapt realizez ca mi'e dor de tot ceea ce se intampla atunci. A ajuns sa'mi fie dor si de banca aceea de la peretele blocului,care acum nu stiu pe unde e facuta scrum. As vrea sa ne intalnim ca atunci si sa "dam in mintea copiilor" chiar daca anii au trecut.. Vreau sa'mi revad toti tovarashii care au plecat si i'am pierdut odata cu trecerea timpului. Am avut o copilarie normala. Am fost "obligata" sa merg la scoala desi eram mereu cu gandu' la joaca si la weekend. Am facut si bune si rele(mai multe rele:">), dar oricum ar fi fost, am fost copil. Acum as vrea ca cineva sa ma "oblige" sa merg la scoala si mie sa'mi stea gandu' la joaca, dar nu mai are cine...a devenit ceva prea obisnuit ca sa imi schimb viata indiferent cum as face'o!... Si la final sunt doar amintiri pe care mi le amintesc ascultand o melodie din anii '90!:x

14 comentarii:

  1. platze ade:X:X

    ai o imaginatie:X:X....fff boagata.....
    iti plac vremurile de demult:X:X...
    imi place modul tau de gandire:X:X
    imi place>:D<:X:X..
    multt de tot ratzusca mea:X:X



    tsine`o tot asa:X:X::X:X

    besc mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. duth`ii uu:X:X:


    ca nu shtiam ce sa fac:)):)):))
    ;X:X:X:X:


    besc:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. banca de sub peretele bolcului i la mn in ograda dak tie dor de ea .......;))

    RăspundețiȘtergere
  4. :X:X:X
    place mult...
    si da erau acelea vremuri...de kare mi-e si mie dor:X
    dar ce sa facem...
    oricat am face nu cred k va fi k la inceput:X...

    RăspundețiȘtergere
  5. sa cerem paine pe strada de la oamenii care vedeam ca au:">:))
    da ceream de la oameni???
    sau fiecare mergea in casa si iesea cu painea pe strada?:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. da tu ceream paine...mai si ieseam:))...da pe ascuns:))

    RăspundețiȘtergere
  7. ce vremuri...
    chiar mi-e dor:X

    RăspundețiȘtergere
  8. cereai paine la oameni?....wee jitzaca....invaaai...erai di tat nacaju...:))=))

    RăspundețiȘtergere
  9. taci !!!...k tu nu sti ce buna era painea calda de la brutarie primita:X:))...

    RăspundețiȘtergere
  10. da...amintiri ..niste amintiri care au facut parte din viata ta ..dar ..acum esti adolescenta :-x ai ajuns sa intelegi ceea ce nu intelegeai atunci...ai ajuns sa inveti din greseli si sa le corectezi ..ai ajuns sa`ti dai seama ca acele chestii ale adultilor/adolescentilor te fac sa fii alta ... viata roz..:-< cine nu spera la asta ..ai avut`o shi tu ..iar acum..intampini greutatile vietii alaturi de prieteni , familie...

    o compunere frumoasa ! >:D< :-x:-x

    RăspundețiȘtergere
  11. ea e colega mea.besc mult:))

    RăspundețiȘtergere
  12. ce talent are fata asta.:x

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate .>>