Sensuri noi !

Sensuri noi !

Emotie . . .

sâmbătă, 6 februarie 2010

Frica de...

Se intampla uneori sa vezi traiesti anumite scene din viata cotidiana si sa ai impresia ca le'ai mai trait? Defapt sa fi sigur de lucrul asta? Ti s'a intamplat vreodata sa sti niste citate pe care in viata ta nu le'ai citit, dar totusi sa le sti intr'un anumit moment? Cum e sa vezi un film pe care nu l'ai mai vazut niciodata si sa sti citate din el si sa te simti ca si cum ai fi tu acolo in mijlocul problemei, ca si cum ai fi personajul principal...si...toate astea par a fi aberatii ! "Iubirea nu este rautacioasa si nici egoista!" ...cum suna sa spui asta in acelasi timp cu niste actori si apoi sa'ti dai seama ca niciodata nu ai citit asa ceva, dar totusi sti despre ce e vorba.. Am ajuns sa'mi fie frica de mine si de partea aia de "eu" pe care nu o pot cunoaste, care este mult prea misterioasa, prea intunecata si ma tem sa pasesc acolo, sa incerc sa aduc lumina si acolo! Sa'mie fie frica de propria persoana! Sa'mi fie frica de ceea ce se poate ascunda dupa masca asta de fata draguta care mereu zambeste!... si tot ce se poate spune acum este ca timpu' se scurge in pahare!...

Un comentariu:

  1. Toti avem fricile noastre. Tie ti-e frica de cealalta latura a propriei tale persoane dar mie imi este o frica nemarginita de singuratate. Sper ca niciodata sa nu simt singuratatea in cea mai tare esenta a sa, dar totusi temerea ca ea m-ar putea "vizita" vreodata ma urmareste.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate .>>