Sensuri noi !

Sensuri noi !

Emotie . . .

sâmbătă, 12 iunie 2010

Memories !

Tot ce incercam sa fac era sa incerc sa ma debarasez de tot ceea ce insemna probleme. Si toate problemele mele proveneau din perioada cand inca faceam scoala. Pana cand ... a venit vacanta. Totul se schimbase, vremea era altfel si ... ieseam tot mai des. Imi placea sa fac asta! Imi placea sa ma relaxez facand fotografii, chiar daca nu vroiam sa surprind ceva in mod intentionat. Niciodata nu am urmarit asta, de fiecare data am facut pozele spontan, fara sa ma gandesc ca o sa iese ceva ce va putea fi folosit mai tarziu. Defapt... niciodata nu am incercat sa fac ceva in mod intentionat, deseori am facut totul doar de plictiseala sau pentru ca imi placea sa fac acel lucru, niciodata nu m-am gandit la asta. Si .. stiu ca copilaria este ingradita de gardul ghimpat al maturitatii. Vreau sa profit de asta cat inca ma mai simt copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate .>>